
Identyfikacja wizualna
Ferment Warszawa
Simple Pleasure

Piekarnia i sklep inne niż wszystkie
Nazwa ferment powstała ze względu na zachodzącą fermentacje zarówno w chlebie jak i w winie które są głównymi produktami do sprzedaży.
Wraz z klientem zdecydowaliśmy się odejść od typowych skojarzeń z chlebem tj. wszelkiego rodzaju ikonami czy formami graficznymi nawiązującymi do bochenka, bułki lub kłosu itp. Zamiast tego chcieliśmy wprowadzić „ferment” do sygnetu i osiągnąć znak który będzie mógł funkcjonować zarówno pod kątem piekarni jak i sklepu z winem oraz wędlinami.
Podczas projektowania nie bez znaczania było miejsce w którym obie lokalizacje się znajdują – Warszawa
Wyróżnić się z tłumu
Podchodząc do tej identyfikacji wizualnej byliśmy od początku nastawieni na wyróżnienie się od konkurencyjnych lokali które są najczęściej zrobione w bardzo podobnym, często pstrokatym kluczu.
Poznając okolicę w której są oba lokale (Warszawa, Wilanów) , chcieliśmy stworzyć przestrzeń pasującą do eleganckich, nowoczesnych i minimalistycznych osiedli.



Nadzór Projektowy: Dawid Gierak
Projekt: Balahibo Studio
Style: Minimalistyczny
Lokalizacja: Warszawa