Identyfikacja wizualna
Ferment Warszawa

Simple Pleasure

Ferment to miejsce promujące "simple pleasure". W pędzącym świecie zapomnieliśmy o przeyjemności płynącej ze świeżego chleba, dobrego wina czy naturalnych składników.
Piekarnia i sklep inne niż wszystkie

Nazwa ferment powstała ze względu na zachodzącą fermentacje zarówno w chlebie jak i w winie które są głównymi produktami do sprzedaży.

Wraz z klientem zdecydowaliśmy się odejść od typowych skojarzeń z chlebem tj. wszelkiego rodzaju ikonami czy formami graficznymi nawiązującymi do bochenka, bułki lub kłosu itp.  Zamiast tego chcieliśmy wprowadzić „ferment” do sygnetu i osiągnąć znak który będzie mógł funkcjonować zarówno pod kątem piekarni jak i sklepu z winem oraz wędlinami.

Podczas projektowania nie bez znaczania było miejsce w którym obie lokalizacje się znajdują – Warszawa

Wyróżnić się z tłumu

Podchodząc do tej identyfikacji wizualnej byliśmy od początku nastawieni na wyróżnienie się od konkurencyjnych lokali które są najczęściej zrobione w bardzo podobnym, często pstrokatym kluczu.

Poznając okolicę w której są oba lokale (Warszawa, Wilanów) , chcieliśmy stworzyć przestrzeń pasującą do eleganckich, nowoczesnych i minimalistycznych osiedli. 

Balahibo Studio.


Nadzór Projektowy: Dawid Gierak
Projekt: Balahibo Studio
Style: Minimalistyczny
Lokalizacja: Warszawa

Napisz wiadomość

Bądźmy
w kontakcie