Balahibo Studio Kreatywne

Compassion, social return on investment via a global, thought provoking correlation indicating scalable, compelling growth compassion. Compassion, social return on investment.

Compassion, social return on investment via a global, thought provoking via a correlation indicating scalable, so far as compelling growth is the only option.

Compassion, social return on investment via a global, thought provoking correlation indicating scalable, compelling growth compassion. Compassion, social return on investment.

Kolory

Compassion, social return on investment via a global, thought provoking correlation indicating scalable, compelling growth compassion. Compassion, social return on investment.

Znak graficzny jest niekonwencjonalny, elegancki
i minimalistyczny, odzwierciedlając trzy warstwy produktu poprzez trzy trapezy. Skrót GET, oparty na króju pisma Switzer w wersji bold, umożliwia zintegrowanie nazwy marki z przekazem reklamowym, jak w hasłach typu „GET to know your graphene supplier”.

Kolory

Ze względu na wysoką elegancję i minimalizm projektu identy­fikacja wizualna nie przewiduje zastosowania innych kolorów niż czerń, biel oraz odcień szarości wyszczególniony w dalszej części księgi znaku. Dotyczy to również logotypów innych ma­rek występujące na materiałach promowanych lub stworzo­nych przez GET, one również powinny być w swojej achroma­tycznej lub monochromatycznej wersji.

Opakowanie

Zdecydowaliśmy się na stworzenie opakowania w formie bezpiecznych czarnych kopert ze znakowaniem. Dodatkowo zaprojektowaliśmy plombę potwierdzającą, że produkt jest nienaruszony.